Wskazówki dotyczące copywritingu, dzięki którym Twoja wiadomość dotrze do odbiorcyWszystko na świecie polega na dotarciu do swojej grupy docelowej, prawda? Cały świat marketingu został wywrócony do góry nogami w ciągu ostatnich kilku lat z powodu cyfrowego dostępu do każdego na planecie. Wiadomości marketingowe mogą być teraz dostarczane bezpośrednio do ludzi, gdziekolwiek się znajdują. Ale to nie znaczy, że każda stara wiadomość będzie działać dzisiaj. Czytelnicy są bardziej rozproszeni niż kiedykolwiek wcześniej. Mają tak wiele innych rzeczy, które mogliby robić ze swoim czasem - gry, filmy, media społecznościowe i wszystko inne, co można sobie wyobrazić. Jeśli chcesz, aby Twoja wiadomość przebiła się przez wszystkie te inne opcje i dotarła do odbiorców, musisz wyróżnić się unikalnymi i zapadającymi w pamięć pomysłami. Oto sześć wskazówek dotyczących copywritingu, dzięki którym Twoja wiadomość dotrze do odbiorców.

Przyciągaj uwagę dobrą treścią

Ludzie są przeładowani komunikatami marketingowymi, więc najlepszym sposobem na przyciągnięcie uwagi jest bycie konkretnym. Jeśli piszesz ogłoszenie o samochodach, bądź konkretny co do typu samochodu, o którym mówisz.

Najlepszym sposobem, aby to zrobić jest przez nazwę marki. Ludzie znają nazwę marki i będą w stanie przywołać tę informację w ich umysłach szybciej niż jeśli nazwiesz model. Czy Twoja reklama dotyczy konkretnego produktu? Bądź konkretny o tym, co produkt robi, jak byś go używać i dla kogo jest najbardziej odpowiedni. Czy Twoja reklama jest o usłudze? Bądź konkretny o tym, co usługa robi i jak różni się od innych opcji. Czy Twoje ogłoszenie jest o wydarzeniu? Bądź konkretny o tym, kiedy i gdzie to się dzieje. Czy Twoje ogłoszenie dotyczy pomysłu? Bądź konkretny o tym, kto będzie korzystać z idei, dlaczego będą korzystać i jak mogą one zastosować pomysł w swoim życiu. Jeśli jesteś konkretny, jesteś bardziej prawdopodobne, aby złapać uwagę i trzymać go wystarczająco długo, aby ludzie reagują na wiadomość.

Używaj słów, które mają znaczenie

Możesz być kuszony, aby użyć słowa takiego jak "wolny" w reklamie, ponieważ jest krótki i tani w użyciu. Ale "darmowe" nie działa na wszystko. Jeśli sprzedajesz produkt, "wolny" może być mylące. Jeśli oferujesz usługę, "darmowe" może wyłączyć niektórych ludzi, którzy nie chcą ryzykować, aby uzyskać coś, czego nie chcą lub nie mogą zapłacić. Jeśli piszesz list sprzedażowy lub reklamę, znajdź słowa, które mają określone znaczenie dla twoich odbiorców. Przetestuj inne słowa, aby zobaczyć, które z nich działają najlepiej dla Ciebie. Możesz znaleźć listy często używanych słów w przekazach marketingowych. Ale nie chwytaj tylko pierwszego słowa z listy. Zastanów się, jak wybrane słowa pasują do tego, co masz do powiedzenia.