1999 r. – ukończyła kurs uprawniający do zatrudnienia w charakterze wychowawcy w placówce wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej.
luty 2002 r. – ukończyła kurs doskonalący „Diagnoza i terapia jąkania”
maj 2002 r. – ukończyła kurs kierowników placówek wypoczynku dzieci i młodzieży.
luty 2003 r. – ukończyła kurs doskonalący „Wielospecjalistyczna terapia dzieci z rozszczepami”.
marzec 2003 r. – ukończyła szkolenie z zakresu Kinezjologii Edukacyjnej Metody dr P. i G. Dennisona
kwiecień 2003 r. – ukończyła Akademię Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, kierunek pedagogika specjalna – specjalność logopedia.
maj 2003 r. – zostaje zatrudniona w Samodzielnym Publicznym Ośrodku Terapii i Rehabilitacji dla dzieci w Kwidzynie na stanowisku pedagoga.
2003 r. – uczestniczyła w warsztatach naukowo – szkoleniowych „Wspomagające sposoby porozumiewania się” – stopień I, II.
luty 2004 r. –ukończyła szkolenie z zakresu: „Edukacja uczniów niemówiących używających komunikacji alternatywnej i wspomagającej”.
marzec 2004 r. – ukończyła szkolenie z zakresu: „Komputer w edukacji uczniów z wieloraką niepełnosprawnością”.
marzec 2004 r. – uczestniczyła w I warsztatach Stowarzyszenia „Mówić bez słów” – Komunikacja wspomagająca w codziennej praktyce użytkowników i terapeutów.
czerwiec 2004 r. – ukończyła kurs podstawowy z zakresu Neurofizjologiczne Podstawy Integracji Sensorycznej.
listopad 2004 r. – uczestniczyła w II warsztatach Stowarzyszenia „Mówić bez słów” – Komunikacja wspomagająca w codziennej praktyce użytkowników i terapeutów.
2005 r. – uczestniczyła w III Krajowej Konferencji Wspomagające sposoby porozumiewania się Kraków „Gestem, obrazem, słowem”. Przygotowała i prowadziła warsztaty pt.„Wykorzystanie i dostosowanie komputera dla dzieci z tetraparezą - studium przypadku”
marzec 2006 r. – uczestniczyła w szkoleniu „WAI – NOT Internet i komputery w edukacji dzieci i młodzieży niepełnosprawnej intelektualnie”.
czerwiec 2007 r. – ukończyła studia podyplomowe na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie w zakresie „Wczesnego wspomagania rozwoju dzieci niewidomych i słabo widzących, w tym z niepełnosprawnością złożoną”.
wrzesień 2007 r. – uczestniczyła w szkoleniu nt. „Strategie nawiązywania efektywnej i długofalowej relacji z pacjentem w terapii, rehabilitacji i leczeniu medycznym”.
luty 2008 r. – uczestniczyła w kursie samokształcącym dla logopedów w zakresie „Zaburzeń połykania u dzieci i dorosłych”.
marzec 2008 r. – uczestniczyła w warsztatach metodycznych w zakresie „Tańce integracyjne w pracy z grupą”.
kwiecień 2009 r. – uczestniczyła w szkoleniu dla terapeutów i nauczycieli na temat „Implant ślimakowy – szansą dla osób z wadą słuchu”.
wrzesień 2009 r. – zatrudniona w Niepublicznej Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Kwidzynie na stanowisku logopedy.
wrzesień 2009 r. – ukończyła warsztaty szkoleniowe na temat „wczesnej interwencji i wspomagania rozwoju dzieci z grupy wysokiego ryzyka na podstawie neurorozwojowej koncepcji Castillo Moralesa i integracji sensomotorycznej”.
kwiecień 2010 r. – uczestniczyła w warsztatach szkoleniowych w zakresie „ Wykorzystanie elementów metody werbo – tonalnej w rehabilitacji małego dziecka z wadą słuchu – część I”.
czerwiec 2010 r. – ukończyła studia podyplomowe na Uniwersytecie Gdańskim w zakresie „Wczesnej interwencji logopedycznej”.
czerwiec 2010 r. – ukończyła warsztat masażu wg metodyki Holenderskiej Organizacji Shantala ORO”
wrzesień 2010 r. – ukończyła warsztaty w zakresie „Form stymulacji prawidłowego rozwoju mowy u dzieci z deficytami”.
styczeń 2011 r. - ukończyła warszaty szkoleniowe pt: "Wykorzystanie elementów metody werbo - tonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami w komunikacji językowej" cz. I ( Warszawa)
marzec 2011 r. - ukończyła warszaty szkoleniowe pt: "Wykorzystanie elementów metody werbo - tonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami w komunikacji językowej" cz. II ( Warszawa)
2011 r. - uczestniczyła w warsztatach „Zastosowanie testu SON-R 2,6 – 7 w diagnozie psychologiczno – pedagogicznej małego dziecka.
2011 r. - ukończyła Specjalistyczne Warsztaty Neurologopedyczne: Dziecięca neurologia kliniczna
w świetle współczesnej wiedzy neurofizjologicznej. Strategie postępowania diagnostyczno – terapeutycznego w obszarze oralnych funkcji pokarmowych, motorycznych i sensorycznych
u dzieci z obciążonym wywiadem neurologicznym wg koncepcji NDT – Bobath.
2012 r. - uczestniczyła w warsztatach "Zaburzania karmienia u dzieci. Zespołowe postępowania diagnostyczno-terapeutyczne".
2012 r. - ukończyła warsztaty nt. „Wczesne wspomaganie funkcji oralnych dziecka w świetle koncepcji NDT – Bobath.
2012 r. - uczestniczyła w seminarium „Komunikacja alternatywna oraz wspomagająca (AAC) w pracy
z pacjentami o różnym stopniu niepełnosprawności”.
2012 r. - ukończyła Specjalistyczne Warsztaty Neurologopedyczne zorganizowane przez Poradnię Logopedyczną EON pt. „DIAGNOZA I TERAPIA NEUROLOGOPEDYCZNA PACJENTÓW ZE ZNACZNYMI I GŁĘBOKIMI ZABURZENIAMI FUNKCJI ORALNYCH”.
2012 r. - uczestniczyła w III konferencji naukowo – szkoleniowej „Słucham, więc potrafię” Listening is „I Can”. Terapia audytywno – werbalna. Czas posłuchać. (IFPS Kajetany)
2013 r. - uczestniczyła w IV konferencji naukowo – szkoleniowej „Słucham, więc potrafię” Listening is „I Can”. Terapia audytywno – werbalna. Wszystkie drogi prowadzą do mózgu. (IFPS Kajetany)
2013 r. - ukończyła szkolenie na temat „Diagnoza i terapia zaburzeń rozwoju mowy u dzieci chorych neurologicznie” dr J. Panasiuk (Warszawa)
2013 r. - uczestniczyła w warsztatach szkoleniowych „Wykorzystanie elementów metody werbo – tonalnej w terapii dzieci z wadą słuchu – część III. Fundacja Orange (Warszawa)
2013 r. - uczestniczyła w szkoleniu „Wspomaganie rozwoju dziecka z wadą słuchu – rola rodziców i terapeutów. Fundacja Orange (Warszawa)
2013 r. - uczestniczyła w Ogólnopolskiej Konferencji Szkoleniowej Terapeutów Wczesnej Interwencji i Wczesnego Wspomagania Rozwoju „Dobry początek – współczesne kierunki we wczesnym wspomaganiu rozwoju” (Gdańsk)
2014 r. - uczestniczyła w warsztatach na temat „Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych – usprawnianie pracy lewej półkuli mózgu” dr hab. M. Korendo (Gdańsk)
2014 r. - ukończyła warsztaty logopedyczne „Ruch i rytm w terapii małego dziecka z wadą słuchu. Techniki wspierające rozwój mowy” dr K. Bieńkowska (Gdańsk)
2014 r. - uczestniczyła w V konferencji naukowo – szkoleniowej „Słucham, więc potrafię” Listening is „I Can”. Terapia audytywno – werbalna. Śpiewaj, tańcz, działaj. (IFPS Kajetany)
2014 r. - uczestniczyła w konferencji „Dziecko i dorosły w obliczu zaburzeń mowy, języka, komunikacji i czynności prymarnych (Bydgoszcz)
2014 r. - uczestniczyła w warsztacie „Karmienie osoby z mózgowym porażeniem dziecięcym” (Bydgoszcz)
2014 r. - ukończyła szkolenie na temat „KORP – narzędzie diagnozy rozwoju dziecka od 1 miesiąca do 9 roku życia” i uzyskała certyfikat „KORP” (Warszawa)
2015 r. - ukończyła szkolenie „Wczesne wspomaganie rozwoju . Diagnoza dziecka – wytyczne do konstruowania programów terapii” dr R. Piotrowicz (Kwidzyn)
2015 r. - ukończyła kurs kwalifikacyjny z zakresu Oligofrenopedagogiki – Towarzystwo Wiedzy Powszechnej Bydgoszcz